Effectief en verantwoord hardlopen? Dát kan met de gratis hardloopschema’s van Hardlopen.nl. Bouw op naar een afstand, verbeter je prestatie of blijf op niveau. Trainen met een schema betekent: langer volhouden, minder blessures en meer plezier. We hebben trainingsschema’s beschikbaar voor 5 km, 10 km, 15 km, de halve marathon en de marathon. Wil je trainen voor een 3, 5 of 10km dan kun je ook aan de slag met onze audiocoach, klik hier.

Vul het inschrijfformulier in en ontvang het hardloopschema om jouw hardloopdoel te bereiken. Per afstand zijn meerdere schema’s beschikbaar. Kies het schema dat bij jou past op basis van je hardloopconditie. De duur en de intensiteit van de trainingen bouwt geleidelijk op. Het is belangrijk om voldoende tijd te nemen om op te bouwen tot het gewenste niveau, zodat je geen onnodig risico neemt op blessures.

Let op:

  • Houd minimaal 1,5 meter afstand
  • Als je milde gezondheidsklachten hebt blijf je binnen en kun je niet deelnemen. Sla al je trainingen over totdat je minimaal 1 dag geheel geen klachten hebt.
  • Doe rustig aan om je immuunsysteem niet te zwaar te belasten. Als het immuunsysteem te zwaar belast wordt, is het vatbaarder voor ziekten en virussen

Ja, stuur mij een hardloopschema!