Herstel

Powered by

Elke training vraagt een inspanning van je lichaam. Als je vandaag traint, kun je morgen niet gelijk eenzelfde inspanning leveren. Dat is heel normaal, laat je daardoor zeker niet ontmoedigen. In deze stap helpen we je om zo goed mogelijk te herstellen.

Zorg jij voor voldoende herstel na je training? Eiwitten zijn enorm belangrijk voor herstel en het in stand houden van de hoeveelheid spiermassa. Niet alleen de hoeveelheid eiwitten die je neemt maar ook de timing hiervan is van belang.

Jumbo Foodcoach

Jumbo Foodcoach geeft je een professioneel en persoonlijk voedingsplan om beter te presteren. En dat met lekkere, gevarieerde en makkelijke recepten. De app is beschikbaar voor hardlopers, wielrenners, fitnessers en hockeyers.

Voedingstip Aandacht voor herstel

Tijdens het hardlopen doe je een beroep op je lichaam. Je daagt jezelf uit en verlegt grenzen. Je gebruikt allerlei brandstoffen die je na afloop weer moet aanvullen. Alleen dan boek je over een langere periode progressie.

Lees meer

Spreiden, spreiden, spreiden Eiwitten

Omdat het afbreken en opbouwen van spieren een proces is dat de hele dag doorgaat, is het belangrijk dat je je lichaam ook de hele dag van voldoende eiwitten voorziet.

Lees meer

Maak een sport van lekker eten

Ontdek Jumbo Foodcoach

Jumbo Foodcoach geeft je een professioneel en persoonlijk voedingsplan om beter te presteren. En dat met lekkere, makkelijke en gevarieerde recepten!

App Store Google Play
Powered by Jumbo Foodcoach