Cultuur snuiven met je NN CPC Loop-startnummer

In samenwerking met Nationale-Nederlanden
Vrijdag, 23 september 2022
Cultuur snuiven met je NN CPC Loop-startnummer

Doe jij dit weekend mee aan de NN CPC Loop in Den Haag? Dan kun je met jouw startnummer gratis een bezoek brengen aan het Mauritshuis! Een actie van Nationale-Nederlanden ter ere van het 200-jarig bestaan van het Mauritshuis.

“Dit jaar viert het Mauritshuis haar 200e verjaardag. Als partner van het Mauritshuis viert NN dit het hele jaar mee met dit prachtige museum in Den Haag. Dan moeten we dit uiteraard ook vieren op een Haags feestje als de NN CPC loop,” vertelt Paul Schuiling, adviseur culturele partnerships bij NN. “Als supporter van alle hardlopers geeft Nationale-Nederlanden daarom alle CPC-lopers een extra beloning in de vorm van gratis toegang tot het Mauritshuis. Zo vieren we samen de 200e verjaardag van het Mauritshuis, zodat nog meer mensen al het moois dat het Mauritshuis te bieden heeft kunnen ontdekken.”

Hoe werkt het?

“Elke CPC-loper kan met zijn/haar startnummer naar het museum. Als je deze bij de ticketbalie laat zien, krijg je een museumticket,” laat Carola Ticheler, Sponsorship manager bij NN, weten. “Dit kan uiteraard direct na de wedstrijd, maar we snappen ook dat de benen even rust nodig hebben. Daarom kunnen alle lopers tot en met zondag 2 oktober gratis naar het museum.”

Sport en cultuur verbinden

De actie van Nationale-Nederlanden brengt sport & cultuur samen. “Wij geloven dat sport en kunst & cultuur van belang zijn voor een gezond leven. Zowel fysiek als mentaal. Daarom is Nationale-Nederlanden partner van verschillende hardloopevenementen en van musea in Nederland. Maar we willen die extra stap zetten, zeker op zo’n uniek moment, waarbij we deze twee met elkaar kunnen verbinden. Nationale-Nederlanden zet zich in voor positieve verandering.” vertelt Ticheler.

“Dat Nationale-Nederlanden ons en alle CPC-lopers dit cadeautje aanbiedt tijdens onze 200e verjaardag laat zien hoe sterk onze relatie is,” aldus Hannie Steeman, marketeer bij het Mauritshuis. “Het blijft bijzonder hoe Nationale-Nederlanden zich inzet voor haar partners en deze ook aan elkaar verbindt.”

Evenementen
Logo Nationale-Nederlanden
In samenwerking met

Nationale-Nederlanden

Wij zijn supporter van alle hardlopers. Van de beginner tot de beste van de wereld. Dus wat jouw doel ook is. Ga ervoor. Onze support heb je.